Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с окачване на 156

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с окачване на 156

    Така, искам съдействие от майстори, защото съм отчаян вече. Има тропане при леки неравности, значи долни носачи чисто нови, горни също..но потропването си остава...амортисьорите не са омаслили, на клатене амортисьорите държат...какво може да е???

    ----------------------------
    Постарай се малко с писането!
    редактор по българска граматика
    spe4elist
    Last edited by spe4elist; d.m.y г., 13:54.
    алфа 156 1.9 JTD '99

  • #2
    биалетки ? тампони на стабилизиращата щанга ?
    Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

    FIAT Coupe 16VT
    Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от Jicata Покажи съобщение
      Така искам садеиствие от маистори заштото сам отчаян вече.Има тропане при леки неравности ,значи долни носачи чисто нови горни сащо..но потропването си остова...амортесиорите не са омаслили, на клатене амортесиорите даржат...какво може да е???
      Виж тампоните на стаб. щанга - тракат яко и имаш чувството, че ще падне мостът.
      sigpic

      Comment


      • #4
        Гарантирам ти, че е от тампони на стаб. щанга. Отиди на канал, хвани щангата с раце и пробвай да я мърдаш настрани или нагоре-надоло, дори само в една от ситуаците да мърда леко, значи е от там. Аз скоро смених моите с полиуретанови от ферарист, и съм адски доволен!
        sigpic
        Gulfstream G650 with Italian design...

        Comment


        • #5
          Тропане на леки неравности с ниска скорост и най - вече при завиване е в много случай биалетки...
          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

          Comment


          • #6
            Биалетките тропкат много притъпено. Усещането е за чукане на пластмаса.

            Стабилизиращаща щанга лопа на желязо и усещането е наистина, че ще падне моста.
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
              Тропане на леки неравности с ниска скорост и най - вече при завиване е в много случай биалетки...
              А ако тропа при завъртян волан, може и рейка да е.
              2014: Deutschland über alles

              Comment


              • #8
                Имах лопане, не на желязо, а все едно някоя кора на вратите не е добре сложена, какво ли не гледах, тропаше като се минава през неравности, кърпене на аслфалта. мърдаше щангата само настрани малко, но реших да сменя и тях с смяна на тампоните на горните носачи. Чудо, няма тропане, няма нищо, и не беше толкова силно това тропане. Биалетките лесно се проверяват. Но често ако са заминали те и тампоните на стаб. щанга са тръгнали. Препоръчвам ти да не вземаш некви с марка, която не е сигорна. Вземи си полиуретанови тампони за стаб.щанга ако се наложи, като още при проверката измерете щангата колко мм е дебелината! Успех и пиши след отстраняване на проблема!
                sigpic
                Gulfstream G650 with Italian design...

                Comment


                • #9
                  И аз сам така. Смених долни носачи с нови, горни рециклирани с нови тампони и пак тропа(главно на завой при остри неравности) и моя амортисьор мисля, че е бомба. Тия дни продълвам с биалетки. Ако продължи - кормилни накрайници. След това... остана ли друго.
                  Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 06
                  Alfa Romeo 33 1.5 90hp 85
                  Ex: Alfa Romeo 156 1.8TS

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                    ... в много случай биалетки...
                    Те биалетките май са консуматив при 147/156 и трябва да ги сложат в сервизния журнал за България - със смяна на масла и филтри
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      Добре де, защо неси проверите, а не да сменяте нещо което не е необходимо, биалетките сам си ги проверих на времето на паркинга и разбрах че са заминали. Накрайниците също лесно се проверяват. За 10 мин ще се провери от къде идва проблема!
                      sigpic
                      Gulfstream G650 with Italian design...

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от ivan_petkov_stz Покажи съобщение
                        И аз сам така. Смених долни носачи с нови,
                        Колко ти взеха за долни носачи на бройка...
                        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                        Comment


                        • #13
                          В друга тема е писал колегата 205лв за феби!
                          Честито на печелившите.
                          sigpic
                          Gulfstream G650 with Italian design...

                          Comment


                          • #14
                            ФЕБито е най-големия боклук на БГ пазара, вече мога да го кажа с ръка на сърцето...Оставете, че на 3000км му се разскърцаха тампоните, ами сега на 5000 на горния му се разтропа шарнира!!!!!! ХАХАХА
                            Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                            FIAT Coupe 16VT
                            Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                              ФЕБито е най-големия боклук на БГ пазара, вече мога да го кажа с ръка на сърцето...Оставете, че на 3000км му се разскърцаха тампоните, ами сега на 5000 на горния му се разтропа шарнира!!!!!! ХАХАХА
                              Сега малко ще ви заболи, защото същото мога да кажа и за TRW-то... което се продава на пръв поглед в оригинална опаковка, но трънци. За 1 година или 9000 км. и шарнирите и тампоните са леш. ТРВ само от вносителя на рикамби. Нищо друго!
                              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                              Comment

                              Working...
                              X